Postup při vyřizování objednávky

1. Nová objednávka

Objednávka je co nejdříve po přijetí zkontrolována a převedena do procesu zpracování.

2. Čeká na platbu

Pokud se jedná o objednávku hrazenou bankovním převodem, platební kartou, prostřednictví služby PayPal nebo PayPay, připravíme ji k výrobě. Pokud jsme dosud neobdrželi platbu, objednávka čeká na zaplacení.

3. Vyřizujeme

Po potvrzení přijetí platby na našem účtu proběhne vyrobení objednaného zboží, které je po kontrole kvality připraveno k expedici. Do tohoto stavu se dostanou i nové objednávky hrazené dobírkou, ty však před vyrobením nejprve ověříme (ověření může trvat 1-2 dny).

4. Expedováno

Objednané zboží je pečlivě zabaleno a odesláno zvolenou přepravní službou. Obvyklou dobu dodání naleznete v detailu objednávky.

Další méně obvyklé stavy jsou:

Reklamace

Pokud při zpracování nebo přepravě objednávky došlo k závadě, vynaložíme maximální úsilí pro to abychom reklamaci vyřídili k vaší spokojenosti.

Storno

Některé objednávky mohou být stornovány, a to například z důvodu změny nebo neuhrazení ceny objednávky.